Merkki ja malli

Honda
CM 400
 A/T/E/C

Honda CM 450
A/E/C

Yamaha XS 400 SE

Kawasaki KZ400H

Kawasaki Z440LTD
(KZ440A/D)

Suzuki GS400L/
GSX400L

Suzuki GS450L

Vuosimallit

1979-81 (T)
1980-84 (E)
1979-81 (A)
1981 (C)

1982 (C)
1982-83 (A)
1982-84 (E)

1980-83

1979

1980-83 (A1-A4)
1980-84 (D1-D6)
D=belt

1978-80
1981-83 (GSX)

1980-87

Valmistusmäärä

41643 (T)(v.79-80)
23084 (E)(v.80-81)
12424 (A)(v.79-80)
? (C)

11 076 (C)
6284 (A)
15 262 (E)

4568 kpl

?

22401 (A1)
11000(A2)
4500(A3)
?A4
2101 (D1)
4263(D2)
1339+(7701) (D3)
(7701) (D4)
? D5/D6

?

?

Kuutioita (cm3)

395

447

392

398

444

398

448

Teho (hp. tai hv)

43

47

38
27 (saksa)

36

40 
27 (saksa)

37
44
(GSX)

42
27 (saksa)

Vääntö (nm./rpm.)

33/8000 (400)

(37/7000)

31,6/7500
(31,4/8000)

31,4/7000
(32,4/7000)

35,3/7000
32,4/3000 (saksa)

31,4/7500
36,3/8000
(GSX)

34,8/7500
28,4/5500 (saksa)

Huippunopeus (km/h)

156,5

?

139 (saksa)

146 (kz400)

172 (hihnaveto)
154

165

165-175
155 (saksa)

Kiihtyvyys (0-100 km/h)

5,8

?

10,1 (saksa)

?

10,1 (saksa)

?

6,1

Kiihtyvyys (0-400m)

14,70 (TM/81)

?

?

15,60 (kz400)

15,15 (TM/81)
14,59-14,62
(hihna)

?

14,62 (TM/81)

Paino (kg)

168 (E)
172/183 (T) (v.79)
171 (T) (v.80,81)
178 (A)
173 (C)

174 (C)
168/181,5 (E) (v.82)
171 (E) (v.83,84)
177 (A)

169/178
165

170
169 (kanada)

170/184 (eurooppa)
169 kg (amerikka)
171 kg  (saksa)

180/202
169/186
(GSX)

175/189

Pituus (mm)

2110
(2190 Suomi)

2145 (C/A)
2110 (E)

2065

2120/
2080 (kanada)

2120/
2080(amerikka)

2080
2090
(GSX)

2080
2090 (TM/81)

Akseliväli (mm)

1425

1450 (C/A)
1425 (E) (v.82)
1420 (E) (v.83,84)

1380

1390

1390

1380
1385
(GSX)

1385
1380 (TM/81)

Istuinkorkeus (mm)

750
830 (TM/81)

775 (C/A)
760 (E)(v.82)
765 (E) (v.83,84)

770

?

750
710 (TM/81)

780

790
805 (TM/81)

Polttoainetilavuus (l.)

10,0 (T/A)
14,0 (E)
13,0 (C)

13,0

14,0
(11 l v. 1980)?

12,0

12,0

14,0
11,5
(GSX)

11,0
12,0

Kulutus (l./100 km)

3,3-5,9 (TM/81)

?

?

3,8 (kz400)

3,2-5,5 (TM/81)
3,7-4,2

2,95

3,4-5,8 (TM/81)

Muuta

A= automaatti
E= ECONOMY
T=TOURING
C=CUSTOM
v.82 moottori
vaihtui 447 kuutioiseksi ja
teho nousi 4hv.

C=CUSTOM
E=ECONOMY
(erot customiin mm.
rumpujarru myös edessä, pinnavanteet)
A=kaksivaide automaatti
Customin tilalle tuli
nighthawk v.83

 

Cycle World 8/80:
D1-malli
0-400m = 14,62
0-60mph. = 6,5
huiput = 158 km/h
4696rpm. = 60mph.
keskikulutus = 3,55
toimintamatka = 338 km
istuinkorkeus = 737mm

GSX oli
Amerikanmalli.